Recent Death Threats Published on Militant Left-Wing Website Indymedia

On September 13th, multiple detailed bomb construction manuals, doxxed home addresses of politicians (mostly AfD) and a blatant call to murder was published on Indymedia. The site can be accessed anonymously, but this specific post is now made accessible for subscribed users only. However, I found it archived in the google cache.

Will The German Floods Be Attributed To Climate Change?

Long and heavy rainfalls have flooded Germany over the weekend. The most affected areas are the states Rhineland-Palatinate and North-Rhine Westphalia (NRW). 170 deaths have been confirmed, but many people are still missing. Naturally the politicization of the events is slow because even the most reckless players have an incentive not to appear too reckless and unconcerned about the plight of the people on the ground. But slowly media articles dribble down suggesting that this flood is a manifestation of the omnipresent man-made climate change. The New York Times offers additional humidity in warmer air as a reasoning. German magazine Focus expects ‘permanent rain and droughts’ to come. Both. Not much effort goes into sorting the logic out and to educate the public. In fact the New York Times mentioned explanation was crammed into a single sentence. Their readers are supposed to do all the education on their own.
[Sources in the descriptin box.]

The Declining German Press And The Coup d’Editorial Boards

The talk gives an overview of the German print media, its sales and its mutual ties. Did you know who owns Random House/Penguin or the Business insider today? What are the major #publications and what segment of society do they reach? What are their strategic roles? And what has the Social Democratic Party SPD to do with the supposedly independent press? What is the “research compound” of public broadcasters and newspaper Sueddeutsche? Who was the last SED party leader before its first renaming and who is now a regular columnist for Burda magazine Superillu? Did a streamlining of the editorial boards facilitate the rise of the radical left? The case study of Wirtschaftswoche (wiwo), a weekly manager and economics magazine, may give an idea of what happened behind the doors of the big publishers somewhat between 2014 and 2016.

My video about the SED name changes.

Correction: I said that I would link up the article with the Madsack article and until recently I found it either on waybackmachine or on archive.is. For whatever reason, I’m not so lucky now. So here is the dead URL. Leave me a comment if you know some archive where it still can be found.

%d bloggers like this: